2.9.2015

Tak šel čas s etiketami Diana Fish

Nedávno Diana prozradila, že se po letech navrací k původnímu logu. Dnes na toto téma navážeme vzhledem etiket, které vídáte na svých oblíbených rybích lahůdkách. Vzpomenete si ještě, jak vypadala první etiketa Diany? Pojďte se podívat, jak šel čas a jak se měnila grafika. 

Vše má svůj vývoj

Diana Fish má za sebou už dlouhou historii (dočtěte se více o Dianě), a protože je to společnost velmi aktivní, přizpůsobuje se neustále svým zákazníkům a jejich požadavkům. Kromě širokého sortimentu jsou to i etikety, které procházejí vývojem.

obal diana

První vlaštovka

První etiketa byla na trhu přibližně patnáct let a zákazníci ji mohli vidět hned od založení společnosti, tedy od roku 1994. Etiketa byla z papíru a barevně zcela odlišná, než je současný vzhled.

Na obrázku můžete vidět bílé plochy, kde byl umístěný název a základní informace o výrobku i původní název výrobce, tedy Diana Mrázek EKO.

obal diana 2

Milénium a změna

Nové milénium přineslo do Diany změny, do kterých patří i první nápady na změnu etikety. Po různých návrzích spatřila světlo světa nová papírová etiketa, se kterou jste se mohli setkávat v letech 2001 až 2015.

Paprsky kolem loga byly v různých barvách (žlutohnědé, oranžové, světlezelené a tmavozelené). Světlé plochy jsou opět určené pro pojmenování a základní popis produktu.

obal diana 3

Rok 2015 a nová legislativa

Od prosince roku 2016 bude povinné uvádění výživových údajů na všech obalech, ale Diana se na tuto změnu chystá již od začátku roku 2015, kdy se pustila do přípravy nového značení produktů. A jak to dopadlo?

Dříve měl každý výrobek pouze jednu etiketu, kde byly do té doby všechny potřebné informace.

V současné době Diana postupně přechází na nové značení, které se skládá ze dvou částí, aby mohl být výrobek správně a přehledně popsán.

Vrchní etiketa
Vrchní etiketa informuje o názvu a množství výrobku a také má EAN kód. Je zpracovaná v tradičních modrých odstínech a nese aktuální logo společnosti.

Spodní etiketa
Na všech rybích specialitách se současně s novou vrchní etiketou budou objevovat i informační štítky, kde se spotřebitel dozví všechny důležité informace o produktu (složení, energetické hodnoty, alergeny, datum spotřeby...).

Etikety jsou plastové, proto se text nerozpije a veškeré informace jsou napsané v dostatečně velkém písmu, proto se nemusíte obávat žádných malých „blech“, které by nebylo možné přečíst.

Jak se vám líbí nové etikety? A vyhovují vám podrobné informace o produktu? Řekněte nám o tom na Facebooku!