8.7.2015

Návrat k původnímu logu Diana Fish

Společnost Diana Fish vznikla v roce 1994 a během více jak dvacetileté historie prošla rozvojem a řadou změn. Postupně se rozšiřovaly jak prodejny, tak nabídka sortimentu. Rozrůstal se tým lidí, který stojí za nákupem, zpracováním i prodejem výrobků. Změnou prošlo i logo Diany – jak se měnilo a proč se Diana navrací k původní podobě se dozvíte v článku níže. 

Jak to bylo s logem Diany?

Na celou historii loga jsme se zeptali těch nejpovolanějších, a to obchodního ředitele Roberta Mrázka a výrobní ředitelky Barbory Ajglové, kteří navázali na otcovu tradici společnost Diana Mrázek EKO a v roce 2006 si založili společnost Diana Fish.

Proč se původní logo měnilo za nové?
Robert Mrázek: „Před několika lety jsme se rozhodli pozměnit naše logo, a nápis Diana Fish protnutý hrotem harpuny vystřídal nápis Diana se sněhovou vločkou. Důvod, který nás k tomuto rozhodnutí vedl byl prostý - chtěli jsme ukázat, že náš sortiment se neskládá pouze z ryb, ale i ostatních mražených produktů.“

Proč se Diana Fish navrací k původnímu logu?
Barbora Ajglová: „Díky feedbacku od našich zákazníků jsme se ovšem dozvěděli, že ten hlavní důvod, proč k pravidelně chodí nakupovat, je především kvůli našim rybím výrobkům. Proto jsme se rozhodli znovu se navrátit k původnímu logu, které perfektně vyjadřuje to, co děláme a hlavně to, co máte rádi. Takže není důvod se ničeho obávat, nezměnili jsme suroviny ani receptury, jediné co jsme změnili je „kabát“.“

Změna bude postupná

Po téměř šesti letech ze všech míst vymizí logo se sněhovou vločkou a nahradí jej původní s harpunou. Míst, kde můžete vidět logo Diany Fish, je opravdu hodně – jedná se o prodejny, billboardy, internetové stránky, letáky, produkty, polepy aut a další. Není tedy možné udělat změnu ze dne na den. Prosíme tedy zákazníky o strpení a věříme, že návrat k původnímu logu bude správným krokem.

Líbí se vám návrat k původnímu logu? Budeme rádi za váš názor, který nám můžete sdělit pomocí kontaktního formuláře nebo prostřednicím Facebooku.